poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Magia Sukcesu


Magia Sukcesu to nazwa która ma za zadanie wyrażać idee jaka przyświeca mi przy tworzenie tego bloga. Ideą tą jest dzielnie się wiedzą z dziedziny magii, która zwiększa szanse na sukces w życiu osobistym, zawodowym czy w rozwoju samoświadomości duchowej. Do wiedzy tej dochodziłem sam pracując na nią, często niemądrze ryzykując swoim życiem i zdrowiem. Mam dość bogate doświadczenie i nie jeden raz się poparzyłem w trakcie mojej praktyki, chciałbym podzielić się tym i być może oszczędzić komuś popełnia tych samych błędów aby wyciągnąć takie same wnioski. Z perspektyw lat mojej własnej praktyki zdaje sobie spraw, jak głęboką naiwnością cechowałem się gdy zaczynałem tę podróż i wiem też jak boleśnie traciłem swojej iluzje. Uważam, że "droga bólu" nie ma w sobie wielkiej szlachetności, czasem jest przykrą koniecznością - można posiąść potrzebna sobie wiedzę i zbudować podstawy duchowe w sposób bezpieczny, bez konieczności oddawania się mistrzom, guru czy rożnym istotą. Często obserwując co ludzie robią i na co się decydują aby zdobyć czy odzyskać część swojego duchowego dziedzictwa widzę jak łatwo obecnie człowiekiem manipulować. Powodów tego stanu rzeczy jest wiele, ale jednym na jaki mogę mieć wpływ jest poziom wiedzy, świadomość konsekwencji i perspektywa jaką wypracowałem przez lata. Uważam, że życie człowieka nie powinno być pasmem bólu i rozczarowań i że każdy ma prawo dążyć i kreować to co daje mu szczęście. Często w tym procesie trzeba bronić się przed tymi którzy swojej szczęście widzą w cierpieniu innych. Choć taki upadek powinien być rzadkością niestety jest bardzo obecny w dzisiejszych czasach, a mało kto wie jak skutecznie chronić siebie i swoich bliskich. Większość moich wpisów będzie oscylować wokół tych tematów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz