niedziela, 19 marca 2017

:)

Dzisiaj udało mi się w końcu skończyć artykuł o Uranie był to jeden z najtrudniejszych dla mnie do napisania artykułów jak do tej pory. Bardzo dużo czynników i osób starało się trzymać mnie jak najdalej od tego. Dzisiaj poprawie literówki i jutro w końcu opublikuję, mam nadzieje że ten artykuł spełni oczekiwania czytelników i ,że było warto na niego tyle czekać. Ja osobiście jestem z niego zadowolony choć nie widać tego w długości tekstu kosztował mnie bardzo dużo pracy.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i czytających

Mateusz

2 komentarze:

  1. dawaj dawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł.Miło się czyta Twoje wypracowania choc nie zawsze do końca są dla mnie zrozumiałe.Ładnie ująłeś schemat kontroli umysłów i roli swiadomości i rozumu w wyzwoleniu spod ich wpływu,dodał bym do tego bezstronną obserwacje własną,i własne rozumienie rzeczy w jej wyniku.
    Co do systemu to temat rzeka.Pytanie jakie sie rodzi:Czy ludzie "dorośli" do tego aby bez niego zyć.Kontrola tez ma swoje zalety w zalezności od tego kogo dotyczy.Myslę ze ludzie doswiadczają takiego systemu na jaki są gotowi.Podobnie jest z jednostkami.Doswiadczaja tego i takich jakosci jakie noszą w sercu.Wydaje mi się to prawem tego swiata,oczywiście w uogólnieniu.Seria Twoich artykułów pomogła mi zrozumieć,swoją poniżajacą błazenade w stosunku do swoich godform,przyspieszyła ów proces za co Ci dziekuje.Myślę ze nie przypadkiem tu trafiłem.Pozdrawiam i życze sukcesów.
    Ps.Jestem ciekaw w jaki sposób doszedłeś do wiedzy,co jest Twoim przeznaczeniem.Ja dalej go szukam.

    OdpowiedzUsuń